ADBLUE/DPF/EGR

 

 

EURO 6 ADBLUE EMULIATORIUS – SRC SISTEMOS REZERVINIS IŠJUNGIMAS

 

Naujos kartos Volvo, DAF, Scania, Renault, MAN, Iveco Euro 6 sunkvežimių Adblue (SRC) Euro 6 sistemos emuliatoriai.
Euro 6 adblue sistemos emuliatoriai pilnai emuliuoja visos sistemos darbą, dėl ko nekyla problemų su sunkvežimių galios apribojimu sugedus  Euro 6 adblue sistemai, ko pasekoje apribojama sunkvežimio galia iki 20km/h.

Euro 6 adblue sistemos emuliatoriai emuliuoja šias sunkvežimių sistemas:

Euro 6 Adblue SCR valdymo modulį;
DEF dozavimo siurblį;
MKR šildytuvą;
NOx jutiklius;
Išmetimo sistemos temperatūros jutiklius;
Kontroliuoja DPF filtro regeneracijos procesus;
Kontroliuoja kuro įpurškimo procesus;
Euro 6 Adblue sistemos atjungimasAdblue – tai karbamido tirpalas skirtas neutralizuoti kenksmingas daleles susidariusias degalų degimo procese. Adblue skystis yra naudojamas sunkvežimiuose ir lengvuose automobiliuose, atitinkančius Euro – 4 ir Euro – 5 standartus, kuriuose yra sumontuota ekologinės SCR (angl. Selective Catalytic Reduction) – selektyvinė išmetamųjų dujų valymo sistemos, naudojančios katalizatorius.

Šią sistemą sudaro Adblue sistemos valdymo blokas, NOx davikliai, katalizatorius, dozatorius, purkštukas ir AdBlue skysčio bakas. Išmetamosios dujos yra nukreipiamos į selektyvųjį katalizatorių. Tuo pačiu metu į katalizatorių yra purškiamas AdBlue tirpalas. Cheminės reakcijos metu azoto oksidų (NOx) dujos bei kietosios dalelės yra suskaidomos į visiškai nekenksmingas medžiagas – vandens garus (H2O) ir azotą (N2).
Kadangi tai pakankamai naujos sistemos, tad jos dažnai turi techninių trūkumų. Dažniausiai pasitaikantys gedimai, tai NOx jutiklių gedimai, purkštukų, bei Adblue skysčio siurblio gedimai.
Atsiradus gedimams sunkvežimiui įsijungia servisinis rėžimas, yra apribojama variklio galia, 3-5ltr/100km. išauga kuro sąnaudos. Jai sunkvežimis randasi užsienyje, transporto įmonėms atsiranda daug problemų, nes sistemos remontas užsienyje yra labai brangus.

adblue_NOX_emuliatoriusMes turime išeitį – tai Adblue emuliatorius, kuris gali būti sumontuotas, kaip rezervinis Adblue SRC sistemos įrenginys, kuris būtų įjungiamas sugedus sistemai, tol kol sunkvežimis gryžtų į bazę. Šis įrenginys emuliuoja visas Adblue SRC sistemas:

  • Adblue sistemą, temperatūrą, adblue skysčio lygį,
  • Adblue NOx jutiklius,
  • Adblue siurblį,
  • Adblue slėgio daviklius.

Mūsų emuliatorių nereikia prieš tai “apmokyti” nuo veikiančios sistemos, juos galima montuoti į Adblue SRC sistemos gedimų turintį sunkvežimį.

Adblue SRC sistemos + NOx jutiklių emuliatorius veikia su šiais sunkvežimiais:

DAF sunkvežimiais,
Volvo sunkvežimiais,
Scania sunkvežimiais,
Mercedes Benz sunkvežimiais,
Renault sunkvežimiais,
MAN sunkvežimiais,
IVECO sunkvežimiais.

 

 

DPF/FAP ATJUNGIMAS IŠPROGRAMAVIMAS

 

dpf-fap-filtru-isprogramavimasNaujos kartos dyzeliniuose Euro 4 ir Euro 5 varikliuose esanti Common Rail sistema leido ženkliai sumažinti suodžių kiekį išmetamosiose dujose. Siekiant, kad būtų užtikrinti aukščiausi aplinkos apsaugos reikalavimai pagal EURO4 ir EURO5 standartus buvo sukurti DPF-FAP filtrai. Filtro pagalba pašalinama iki 95% suodžių, esančių išmetamosiose dujose.
Užsikišus DPF/FAP filtrui automobiliui, fitras nebeatlieka savo funkcijų, dėl to sumažėja trauka, išauga kuro sąnaudos,šaltu varikliu automobilis važiuoja normaliai, užkaitus varikliui iki darbinės temperatūros varklis užgęsta, nebesikuria, visiškai užsikišus filtrui net nebeužsiveda variklis.
Dėl ko atsiranga DPF/FAP gedimai, filtrai užsikiša dėl to, kad automobilis buvo eksploatuojamas važinėjant trumpais atstumais, valdymo bloko gedimas, kuris atsakingas už  savarankišką dpf-fap filtro regeneraciją sukeliant automatiškai temperatūrą ir išdeginant suodžius.
DPF/FAP filtrų geimai išsaukia kitus variklio gedimus: tai turbinos gedimai ir net gi visišką varklio sugadinimą.
DPF/FAP filtų gedimo šalinimui yra 2 būdai, tai keičiant naują filtrą, kuris gali kainuoti 2000 – 5000lt, arba išprogramuojant filtą ir išimant jį mechaniškai. Mes teikiame DPF/FAP filtro, variklio valdymo bloke (ECU) išprogramavimo paslaugą.

 

     EGR VOŽTUVO ATJUNGIMAS IŠPROGRAMAVIMAS

egr-voztuvo-isprogramavimasEGR vožtuvas atsakingas už išmetamujų dujų recirkuliaciją variklyje. EGR vožtuvas dalį atidirbusių dujų gražina į įsiurbimo kolektorių atgal. Pagrindinė EGR sistemos paskirtis sumažinti išmetamųjų dujų toksiškumą panaudonat išmetamasias dujas degimo procese antrą kartą, varikliui šylant ir staigiai sukilus variklio apsisukimams, kuomet variklis dirba riebesniu degiu mišiniu nei įprasta.
EGR vožtuvo gedimas tampa ypač dažna problema pavažinėtų automobilių savininkams. Dažniausiai pasitaikanti EGR vožtuvo problema tai EGR vožtuvo užsikišimas suodžiais, važinėjant miesto rėžimu, trumpais atstumais, bei ribotas EGR vožtuvo resursas, kai išdyla vidiniai vožtuvo mechanizmai, bei sugenda vakuminio valdymo membranos mechanizmas. EGR vožtuvas reikiamu momentu praleidžia dalį išmetamujų dujų atgal i įleidimo kolektorių. Dėl pastovaus kontakto su iki aukštos temperatūros įkaitusiomis išmetamosiomis dujomis vožtuvas yra jautriausia ir dažniausiai gendanti sistemos dalis. Vožtuvas skirtinguose automobiliuose valdomas elektrine arba pneumatine pavara.
Galima bandyti išvalyti EGR vožtuvo vidų cheminiais preparatais kad užtikrinti jo laisvą judėjimą ir sandarumą, reiktu vengti bet kokio chemikalo patekimo ant guminės diafragmos, cheminiai valikliai gali membraną pažeisti. Taip pat reiktų pasirūpinti solenoido vakuuminio vamzdelio ir filtravimo tinklelio jei toks yra švara. Periodiškai “aptarnaujant” sistemą jos gyvavimo laikas pailgės. Ar galima sistemą atjungti išvis? Galima, tačiau atjungus mechaniškai, uždarant EGR vožtuvo angą reikia išprogramuoti ir variklio bloko darbą, kad nebūtų ribojama variklio galia, prašome kreiptis į mus, mes teikiame EGR vožtuvo išprogramavimo paslaugą.

 

 


Palikite savo kontaktus ir mes su Jumis susisieksime.

Jūsų vardas (privaloma)

El. pašto adresas (privaloma)

Tema

Žinutė

To use CAPTCHA, you need Really Simple CAPTCHA plugin installed.